About Me

My photo
Bandung, Jawa Barat, Indonesia
me? just try to figure it out by ur self! check my another blog : http://blueismycolour.wordpress.com/ FB & YM : ivy_puppy@yahoo.com follow me @ivypuppy

Thursday, January 28, 2010

Mungkin anakmu tak akan mengenalku..

Kau sayat nadiku..
kau pangkas rantingku..
kau tinggalkan aku tak berbaju..

kau hitamkan mukaku..
kau porak-porandakan indraku..
kau tinggalkan aku berteman sendu..

kau hisap habis darahku..
kau sumbat semua aliran kasihku..
kau tinggalkan aku tercabik dan kacau..

kau kotorkan permadaniku...
kau sampahi taman bermainku..
kau tinggalkan aku terpukul dalam pilu..

Jangan salahkan aku..
Jika kelak anakmu..
Tak lagi mengenal aku..


gambar dipinjam dari sini

Gaia



Bandung,2010-01-28
ivy
*biru sedang berusaha mengerti rintihan sang ibu

2 comments:

salamatahari said...

Hmmm ... mengiris-iris ...

blueismycolour said...

hmmmm juga...
kembali kasih sudah ikut merasakan betapa teririsnya

gaia ^^